.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل اجتماعی استانداری با ابراز نگرانی از افزایش طلاق در مازندران ؛
سلیلی : افزایش آمار طلاق ناشی از مشکلات اقتصادی نیست ! / ۹۰ هزار زن مطلقه در استان زندگی می‌کنند ! / هزار و ۳۰۰ نفر تحت پوشش مراکز زنان در معرض ایدز و هپاتیت در ساری و آمل هستند!
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از روند موجود طلاق ابراز نگرانی کرد و گفت: طلاق‌های امروزی ناشی از مشکلات اقتصادی نیست .
سلیلی : افزایش آمار طلاق ناشی از مشکلات اقتصادی نیست ! / ۹۰ هزار زن مطلقه در استان زندگی می‌کنند ! / هزار و ۳۰۰ نفر تحت پوشش مراکز زنان در معرض ایدز و هپاتیت در ساری و آمل هستند!

به گزارش شمال نیوز، علی سلیلی  در آئین تجلیل از جوانان مؤثر مازندرانی اظهار کرد: طلاق‌های امروزی ناشی از مشکلات اقتصادی نیست و نگذارید برخی با وارونه جلوه دادن حقایق به مطامع خود برسند.

 

وی با اشاره به اینکه در گذشته ساری تنها یک شعبه طلاق داشت اما هم اکنون ۴ شعبه دایر و یک شعبه در شرف افتتاح دارد، افزود: طلاق‌های کنونی عبارت است از ناهنجاری‌های فرهنگی که عمده آن وارداتی می‌باشد.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از سبک زندگی نادرست امروزی گلایه کرد و گفت: ۹۰ هزار زن مطلقه در استان زندگی می‌کنند و هزار و ۳۰۰ نفر نیز تحت پوشش مراکز زنان در معرض ایدز و هپاتیت در ساری و آمل هستند.

 

سلیلی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی و پیوست معیشت و اقتصاد نتوانستیم موفق شویم، خاطرنشان کرد: عرصه عرصه جنگ نابرابر است اما آینده از آن ملتی بوده که طرفدار خدا هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 16 اسفند 1402
تو بگو چیه
محمدی 16 اسفند 1402
شما مشکلات اقتصادی را حل کنید ، مشکلات فرهنگی خود به خود حل میشود .
ساروی 16 اسفند 1402
نفستون از جای گرم بلند میشه . درد نداری را نکشیدی که اینجور حرف مفت میزی . از نداشتی و فقر پدر مردم دراومد انوقت میگی مشکلات فرهنگی . خجالت میکشم از اینکه مدیرانی مثل تو داریم . اگر حرف هم نزنی هیچکس بهت خرده میگیره . چه اصراری داری که اصلا اظهار نظر کنی .
نا شناس 16 اسفند 1402
حرفای شکم سری
مددکار اجتماعی 16 اسفند 1402
من اصلا قائل به دخالت مشکلات فرهنگی در افزایش طلاق در استان و کشور نیستم و به عنون یک مددکار اجتماعی با صراحت عرض میکنم تنها و تنها مسائل و تنگناهای اقتصادی است که به طلاق در جامعه شتاب میبخشد . از این مسئول محترم هم عاجزانه تقاضامندم که بدون اطلاع و بررسی و تحقیق سخن نگوید .
نا شناس 16 اسفند 1402
شما میئولین و مدیران که در ناز و نعمت و رانت زندگی میکنید چه میدانید که مشکل اقتصادی مردم و خانواده ها چیه ؟ کجا یک شب گرسنه سر به زمین گذاشتید ؟ کجا یک شب شرمنده زن و بچه هاتون شدید ؟ کجا ؟ کجا ؟...... نمک روی زخم مردم نپاشید . مردم ما خوبند و از نظر فرهنگی هم بسیار با فرهنگ هستند همین مردمی که پای ثابت راهپیمایی ها و مراسمات مذهبی هستند پس مشکل فقط اقتصادی است و بی عرضگی مسئولان ما که متاسفانه خیلی خاشون نه تعهد دارند و نه تخصص
اهل درد 16 اسفند 1402
خدایی قبل از اینکه اظهار نظر و در مراسمی سخنرانی کنید. یه تحقیق و مطالعه جزئی داشته باشید.
فقر و گرسنگی دین و ایمان ادم را می برد. تو دنبال فرهنگ هستی!!!!!!!!!
262 16 اسفند 1402
جناب آقای دکتر در کجا زندگی میکنید ؟در ایرانی ؟ آقا جان مشکل اقتصادی را میتوانید تعریف کنید ؟ میدانید مرغ کیلوی چنده که باید هر ماه یکی بخریم ؟ نمایندگان مجلس به حرف خودشان یک طرح در خصوص سروسامان دادن به بازار را دراین چهار سال گذشته ارائه ندادند . مسئولین محترم که آنقدر جلسه و کمیسیون دارند وقت ندارند به بازار سر بزنند حالا شما بفرمایید مشکل طلاق از چیه ؟ وقتی بچه ما یک کیف نو ، لوازم تحریر ، لباس نو میخواهد و ما نمی توانیم بعلت دریافت حقوق ریالی و خرج دلاری برایش تهیه کنیم چه زجری میکشیم . شما و دیگر مسئولین درک میکنید؟!!!!
محمد ق 16 اسفند 1402
فقط مدیریت ناصحیح کل مسئولان و اوضاع بد اقتصادی. مشکلات تهاجم فرهنگی زمانی مطرح می شود که دو مورد بالا در حد معقول باشد. ضمنا اگر تهاجم فرهنگی علت آن است این همه بودجه که برای بنیاد های فرهنگی و سازمان های تبلیغات در مجلس اختصاص داده می شود پس چی می شود. ضمنا شرایط اقتصادی هم از مدیریت نادرست آقایون می باشد. تحریم بی تاثیر نیست ولی شرایط بد کشاورزان استان ما به خاطر تحریم هست؟
حافظ 16 اسفند 1402
به قول شهید چمران مسئولی که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست.
نا شناس 16 اسفند 1402
سلام دکتر عزیز
چند روز سابقه کار تو دستگاه های دولتی داشتي ؟!!!!!!!!!!!! مجری شبکه تبرستان
یکدفعه شدید مدير کل اجتماعی استان با اون همه دستگاه های مرتبط و زیر مجموعه
هر کسی جای خوش نیست
با این أنتصابات و شیوه مدیریت بهتر از این نمیشه
فیروزی 16 اسفند 1402
از سر شکم سیری
ناشناس 16 اسفند 1402
ایا این اقا در این مملکت هست .چه کسانی این گونه افرادی که یک روز سابقه اسنخدامی ندارد و یک دفعه از خونه به معاون استاندار میشود !!! انتظار چنین حرفهای داشت چون شکم سیرند و اقای استاندار تبریک به انتخاب اینگونه افراد و از کجا پیدا میکنی؟
آگاه 16 اسفند 1402
از مجموعه انتخابهای استاندار در خصوص عزل نصب و گماردن افرادی که یکروز کار دولتی نکردن شگفتی های دیدیم که در ۴۵سال انقلاب ندیدم و جالب اینکه از این موارد زیاده مخصوصا مشاور ایشان در حوزه مسکن که یک .....................هست یا سربازی در دوران سربازی میشود مشاور این استاندار محترم و در حین سربازی کارمند رسمی میشود الله اکبر و غیره... آقا مملکت شهید داده که ما هر کاری نکنیم نه اینکه هر چه دل مان خواست یا خوش امد بکنم.
کارشناس ارشد روانشناسی 16 اسفند 1402
واقعا نمیدونم پس این مجموعه های مردم نهاد که چپ و راست بودجه میگیرن کجا هستند ؟ چرا برای کاهش طلاق و دیگر آسیب های اجتماعی و فرهنگی که دکتر سلیلی به آن اشاره کردند تلاش نمی کنند . من یک آمار قابل توجه ای از پول هایی که در زمان مدیرکلی علی رجبی به برخی از همین تشکل های باصطلاح مردم نهاد داده شد را دیدم برق از سرم پرید . برخی از اونها هم در حوزه کاریشون مسائل زنان را تعریف کرده بودند . از آقای سلیلی درخواست داریم کنترل دقیقی بر توزیع این گونه پول ها داشته باشند تا در جای خودش هزینه شود و به معنای واقعی موجب کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی به خانواده ها و بالاخص زنان شود .
سید 16 اسفند 1402
آقای سلیلی درد را گفتند و انشالله با همت ایشان و مجموعه دلسوزان شاهد درمان این درد باشیم . به اعتقاد من مشکلات اقتصادی و آسیب های فرهنگی دوبال جغد شومی هستند که به خانواده ها فشار میاورد و طلاق محصول آن است .
عرب 16 اسفند 1402
خدا عاقبت همه مارا ختم به خیر کند با این جور مسولین
محمد ق 16 اسفند 1402
سال ۸۳ میزان حقوق یک کارگر به اندازه یک سکه کامل بود الان با یک حقوق کارگری نمی تونی یک ربع سکه بخری. به این میگن شرایط اقتصادی. آره بین مردم زندگی کنید متوجه این مسائل می شوید.
سيد 16 اسفند 1402
با سلام خدمت دكترسليلي
شما يك روز كار اداري نكرديد بهتر است همان دفتر ازدواج خودتان را داشته باشيد براي مشكل دانشگاه با شما صحبت كرديم پشت سر ما به رياست دانشگاه تماس مي گيرد كار خودت را انجام بده برادر بزگوار اين كار يعني نداشتند تجربه در كار اداري والان هم خواهشن براي طلاق چيزي ويزيت نكنيد
نا شناس 16 اسفند 1402
زمانی که فردی مثل این بنده خدا رو مدیر میکردید باید فکر این روزا و این حرفای این مدلی رو هم میکردید.خدا عاقبت مارو با این مدل ادم ها بخیر کنه
مهرداد 16 اسفند 1402
آقای سلیلی بجای این حرفها، بهتره به وعده ای که به گروه سرود دختران حاج قاسم در بوستان ولایت داده عمل کنه....یادته...مرد حسابی! قول سفر مشهد را داده بودی و بعد زدی زیرش..متاسفم برات
حمید 17 اسفند 1402
دکتر؟ ایشون مگه دکترند؟ برید نمرات کارشناسی اش را که از دانشگاه آزاد ساری گرفته ببینید....
هادی ابراهیمی این آقا رو بزرگ کرد البته خود این بنده خدا مدرکش هم که !!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.